„Szum stepu i pustyni”

      Moi mili wydarzyły się w ostatnim czasie rzeczy przeze mnie zupełnie nieoczekiwane – najdelikatniej ujmując. W odpowiedzi na sygnały od wielu osób, a przede wszystkim wydawnictwa LOKO Logistics, postanowiłem stworzyć coś, co ostatecznie podsumuje moją azjatycką podróż. Postanowiłem napisać książkę!

      „Szum stepu i pustyni” zawiera pełen opis tego, co spotkało mnie w Chinach i Mongolii. Składają się nań:

    • Rozdział pierwszy pt. „Chiny” – 80 stron nigdzie dotąd niepublikowanego tekstu i zdjęć z chińskiej części wyprawy.

    • Rozdział drugi pt. „Mongolia” – ponad 100 stron dopracowanego tekstu i wielu nowych zdjęć z mongolskiej części wyprawy (niepublikowanych na blogu).

   To również opis przedziwnych perypetii związanych z przekraczaniem granicy chińsko-mongolskiej, czy zatrzymaniem przez straż graniczną. Całe 200 stron „mnie” w dużym formacie leży poniżej. Wszystkich ludzi dobrej woli zapraszam na otwarty step!

 www.lokologistics.pl

http://www.facebook.com/lokologistics

ks 3

Tytuł: Szum stepu i pustyni,
Autor: Seweryn Błasiak,

Wydawca: Loko Logistics,
Numer ISBN: 978-83-940492-0-1,
Format: 24 x 30 cm,
Liczba stron: 200,
Liczba zdjęć: 291,
Oprawa: twarda

One thought on “„Szum stepu i pustyni”

  1. Hej, Wielkie dzięki za wspaniałą książkę. Genialne zdjęcia, świetny tekst. Album sprawia wiele radości. Czyta się z wielką przyjemnością, ogląda z jeszcze większą. Idealnie wszystko do mnie trafia. Podziwiam za odwagę, determinację, wybieranie nieutartych szlaków. Część chińską pochłonąłem w jeden wieczór:) Niesamowite krajobrazy w okolicach Gubeikou jak na razie chyba najbardziej mnie ujęły. To musiały być przeżycie – zobaczyć pociąg wśród tych gór. Aż chciałoby się przeczytać więcej historii z tego miejsca. Tak na marginesie, dlaczego autobus, a nie pociąg was tam zawiózł? Od samego początku opowieści czuć Twoją wielką pasję do kolei, a tutaj mi jej odrobinę zabrakło. Ale to taka moja uwaga mała tylko;) Ja po prostu pewnie już nie mógłbym wytrzymać, żeby jakimś pociągiem pojechać jak najszybciej po przybyciu:) Pozdrawiam serdecznie i życzę dalszych kolejowych odkryć i doznań. Zabieram się za Mongolię..

Skomentuj

